Omkostninger

Du kan selv velge om du skal motta fakturaer og forsikringsdokumenter fra oss elektronisk eller per post.

Velger du elektronisk distribusjon betaler du kr 96 per år i administrasjonsomkostninger. Ønsker du papirene tilsendt per post betaler du kr 192 per år.

Ved elektronisk distribusjon, finner du alt av forsikringsdokumenter under Mine Forsikringer.

Her vil avtalen din være oppdatert og lett tilgjengelig. Det vil si at du ikke lenger trenger å motta forsikringsdokumentene i posten. Når vi legger ut nye forsikringsdokumenter, sender vi en varsling til deg på SMS og/eller e-post.

Ønsker du full elektronisk distribusjon?

Da er det to ting du må gjøre:

  1. Akseptere elektronisk distribusjon under «Min profil» (Se informasjon nedenfor).
  2. Du må opprette eFaktura eller avtalegiro i nettbanken din.

Logg deg inn via «Mine Forsikringer» oppe til høyre på siden.

Velg «Min profil» i menyen og aksepter elektroniske dokumenter.

Velg «Godta» for å fullføre valget om elektronisk distribusjon.

Ferdig!